Nak Tengok Gorila Berjoget Dalam Iklan Waku Doki Toyota?


Tak taulah kenapa aku suka sangat tengok iklan Waku Doki ni hahaha.
Bagi aku video tu mmg kelakar.
Kalau korang nak tengok, korang click je banner waku doki kat atas tu.
Kalau korang nak join pun korang boleh klick baner waku doki kat atas tu
Pas tu tengoklah gorila tu berjoget2 hahaha.






4 comments

July 16, 2014 at 8:31 PM

haha. dah tengokk! kelakar gilaaa!

July 16, 2014 at 8:40 PM

kelakarkan? nak join contest tp cam tak sesuai je..huhu

July 17, 2014 at 12:10 PM

xdpt tgk..

July 17, 2014 at 12:30 PM

tak pa.. bila free nanti tgk ya.. =)

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia