Roti Gardenia Purple

Saya dah jatuh cinta dengan roti gardenia purple ni. Dia 100% wholegrain with Canadian purple wheat. Tak ada pengawet tiruan, sintetik atau bukan semulajadi. Uji kaji dari beberapa kawan yang parentnya ada diabetic duk amal makan roti ni, diabetic dia terkawal. Bagi siapa yang nak diet pun elok makan ni. Baik untuk kesihatanlah. Rendah lemak dan 0% lemak trans. Harga dia cuma RM3.50 je.


Serba sedikit pasal roti ni. Roti yang unik rasanya dan berkhasiat tinggi, Gardenia 100% wholegrain dengan canadian purple wheat yang rendah lemak adalah seperti apa yang dikatakan oleh namanya dengan bijian gandum penuh yang mengandungi semua nutrien penting dari keseluruhan biji gandum, sebagaimana alam semulajadi menghendakinya.

Untuk kebaikan yang lebih, mereka menambah gandum ungu Kanada yang tumbuh di tanah subur wilayah tanaman bijirin Saskatchewan yang tinggi khasiat dan kandungan antioksidannya.

Gardenia 100% wholegrain dengan canadian purple wheat, rendah lemak, sangat tinggi kandungan serat dan vitamin, dengan gandum ungu yang tinggi antioksidan dan tanpa pengawet tiruan, sintetik atau bukan semulajadi.

Ia adalah sebaik yang mungkin.

Kualiti udara di Lembah Klang terus merosot



Beberapa bandar di Lembah Klang pagi ini mencatatkan kenaikan bacaan indeks pencemaran udara (IPU), dan indeks Pelabuhan Klang paling teruk, dengan catatan IPU 137 berbanding 131 pada 6 pagi.
Antara kawasan yang teruk dilanda asap itu adalah Banting dengan bacaan IPU 130, Kuala Selangor (110), Petaling Jaya (123), Shah Alam (125) dan Batu Muda di Kuala Lumpur (112).
Sementara itu, Nilai di Negeri Sembilan juga kini memasuki tahap tidak sihat dengan bacaan 109.
Bacaan IPU pada tahap 5-50 adalah baik, 51-100 (sederhana), 101-200 (tidak sihat), 201-300 (sangat tidak sihat) dan melebihi 300 (merbahaya).
Pencemaran udara di Putrajaya yang merekodkan bacaan pencemaran udara 110 semalam, berkurangan hari ini dengan bacaan sederhana 86.
Pengarah Jabatan Meteorologi Malaysia, Datuk Che Gayah Ismail sebelum ini menolak tanggapan bahawa pencemaran yang melanda Malaysia adalah disebabkan faktor luar atau letupan gunung berapi Sinabung di Sumatera, Indonesia.
Punca pencemaran didapati adalah kebakaran hutan, aktiviti kilang, kenderaan dan pembakaran terbuka, yang bertambah teruk dengan cuaca panas.
Ekoran aktiviti pembenihan awan oleh pihak berkuasa, beberapa kawasan awal pagi ini mengalami hujan. – 4 Mac, 2014.

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia