Paradise SPA PD

Assalamualaikum, hai semua! 

Aci tak kalau KM nak publish balik draft 3 tahun lepas? Masa ni KM tengah sarat mengandung 7 bulan Uzair. Kejadian percutian ni berlaku seminggu sebelum KM di warded ke hospital. Boleh lagi enjoy tenangkan fikiran. Padahal masal ni tekanan darah 150/90.

Sebelum ke sini, KM minta pendapat doktor, boleh ke KM nak pergi bercuti? Keadaan kesihatan masa ni mmg tak mengizinkan. Kaki bengkak kembung. Takut tengok. Tekanan memang tak turun. Sudahnya seminggu lepas tu KM kena warded. Takut jadi apa-apa kat rumah. 🤣 Kena tahan sampai bersalin. Tu yang Uzair keluar 7 bulan.

Okeh, KM belanja sikit gambar kat PD. Memang seronok kalau bercuti. Ni pun saja bawa kakak berjalan. Nanti dah masuk sekolah rendah, kena tunggu cuti sekolah kalu nak bercuti. 😄

Biasa kalau pi PD, pantai ni la selalu kami lepak.



Kakak seronok main tanah.


Excited nak pi mandi, siap bawak beg baju mandi


Memandankan mama dia tak sihat, jadi mama dia pandang je la. Borak² dengan ada sorang ni, pun sama tgh preggy cam KM. Masing² cerita masalah masa preggy.

Ni kolam dewasa, terpaksa ke sini sebab kolam kanak² keruh. 

Terpaksalah ayahnya dukung dalam kolam sbb kaki tak sampai.



Cantik view kat sini. Tapi panas la sikit.



Seberang sana tu Glory Beach. Next time plan ke sana pulak 

Okay, itu je. Bye!


Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia