Ini Namanya Rezeki Terlebih

Assalamualaikum,

Sedang sy main masak-masak di dapur semalam, tiba-tiba terdengar orang bagi salam kat luar rumah. Rupanya jiran sebelah nak bagi nasi beriani daaa... Rezeki memang rezeki... Ingat nak demo kat korang resepi ikan percik pulak tapi tak dan nak snap-snap... huhu

Yang ikan percik tu sy buat. Yang kari sotong tu pun saya buat. Yang sayur buncis tu pun sy buat jugak. Cuma nasi briani tu je rezeki dari jiran sebelah. Hehehe... Tak habis... bawa balik rumah mak terus...


Selamat berbuka semua...

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia