Glasses Oh Glasses

Assalamualaikum,

Hari ni sy pakai glasses. Mataku dah mula macam nak rabun semula. Dulu masa mengandung pakai glasses jugak tp pas bersalin, Allah bg anugerah mata terus terang semula. Now dah tiga tahun, anak pun dah tiga tahun. Asyik mengadap lappy utk mengarang novel. Mulalah rasa mcm ada rabun-rabut sikit. Terutama sekali sebelah malam sebab buat keja dlm samar2 lampu gitu... (Itu je pun masa yang ada untuk mengarang. Tak diganggu si kecik itew)

Dengan jaya nye sy menyelongkar balik glasses yg lama. Nasib terjumpa glasses yg mcm ala2 makcik ni ha. Bila mak pakai ni, wooo... nampak dah aku ni berusia bila guna glasses. Hahaha... Nak kena beli baru ni... (lemah tul bab kena  beli baru ni...=( )

Terimalah hakikatnye =p

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia