Gempak Giveaway Red Delima Di Nabilabiela.com



SENARAI HADIAH

Telekung solat x 3 
Beg x 3 
Selendang/Pashmina x 5 
T-Shirt x 10

Pemenang boleh pilih sendiri hadiah di  laman  www.reddelima.com  setiap satu di

Kategori 'Sleepwear.' 
Kategori 'Officewear'. 
 Kategori beg. 
 Kategori 'Accessories'. 
 Kategori 'Scarf."


Minion Road Tax Sticker

Oh, tidak... kenapa tiba-tiba saya gila minions ni? Tak pasal-pasal terpengaruh dengan minat anak saya sendiri. Cartoon fav Zulaikha adalah minions Despicable Me. Sampai tabung pun nak tabung minion yang kecik cenonet tu. Tak cukup dengan tu, bantal peluk pun nak minion jugak. Cuma baju je belum beli yang design gambo minion. Hari tu dia dah mintak dah. Cuma tak jumpa lagi yang mana berkenan.

Now mak dia ni ha pulak tersampok nak beli roadtax sticker yang ada gambo minion. Bapak dia geleng kepala ja tengok perangai mak dia sama cam anak. Hehehe.. lepas ni abang polis tgk roadtax sy nampak minion dululah ya. Kalau tak, hambar je nampak nombor. Hehe...

Sticker Roadtax Mak Zulaikha (sayalah tu)

Tabung minion Zulaikha

Slipar minion mak Zulaikha (Saya punyalah tu hehe)

Korang tengoklah bertaba addictednya kami anak beranak dengan minion. Ni nak tambah lagi koleksi minions yg saiz beso punya...




Siapa nak tau bahasa minion boleh tengok sini ya... hehe..





Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia