I am Waiting 4 my Tower Fan

Assalamualaikum,

Tak sabar nak tunggu tower fan usb yang dibeli di Gdeal. Dahlah sy ni selalu jadi org pertama datang office. Sampai2 je aircon pun tak pasang lagi. Bygkan kedap udara yg sangat panas. Dtg berpeluh2 sbb sy suka naik tangga dari naik lift. Masa nilah bergunanya kipas angin! Muahaha...

Mula2 dulu boleh tahan lagi, sekarang dah tak boleh tahan. Asyik pinjam kipas orang je. Member pun dah ada kipas sendiri. Jadi sy pun terus beli tower fan. Rupanya macam gini.

Simplekan? Janji dia berdiri, pusing2 tiup arah sy sudah hehe. DAN! Hopefully tak memekak macam kipas bladeless fan yg sy beli hari tu. Rasa nak campak dari tingkat 50 je... Dahlah xcited bila dapat, sekali pasang satu unit dengor bunyi bising. Bayangkan deme ingat aku masih pam susu. Padahal...... Kipas tak delah kuat mana pun... huhuhu... so tersimpan bg anak main masak2 guna kipas tu... =)

Moga2 lepas ni sejuk duniaku pagi2 buta dtg office... Amin..

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia