Osaka Capsule Bland

Assalamualaikum, hari ni sampailah my Osaka Bland. Ni pengaruh mak KM la masa dalam pantang dulu dia bland guna benda ni. Tengok macam mudah je tu yang terus beli. Paling best kalau bland untuk buat nasi goreng kampung. Perencah tak payah guna air. Bland je kering gitu. Memang terangkatlah masakan kita 😜



Bukan setakat bland perencah je. Nak buat jus atau bancuh tepung buat kek pun boleh. Banyaklah kegunaan Osaka ni. Suka sebab bilah dia banyak. Berbaloilah beli benda ni. 


Siapa yang belum ada silalah beli, murah je pun. Tak sampai rm50. Okay da.. Itu je nak share. 

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia