Drive Carefully Don't Speed Like Crazy


Assalamualikum,

Korang kalau dengan pasangan korang, selalu tak macam gini?
Saya pun bising jugak kadang-kadang.
Hari tu boleh encik suami pergi berlumba ngan ada satu kereta ixora ni.
Dahlah malam2 buta pulak tu. Berlumba kat jalan kampung 140km/jam.
Rasa nak tercabut jantung sambil pegang anak.
Memanglah jalan kampung tu sunyi TAPI GELAP!
Dia geram punya pasal sebab ixora tu cucuk2 belakang kereta sambil bg lampu tinggi.
Nak ikut mmg sy pun bengang bila ixora tu tunjuk lagak kat jln kampung.
Tapi dari kita ikut rentak dia baik kita berhati2 di jalan raya kan?
Kalau ixora tu nak mampos, biar dia mampos sorang2.
Tak payahlah kita ikut sekali. Seriously, lepas kejadian tu mmg rasa fobia.
Sekarang kalau dia TER speed lebih je, sy tegur mcm avatar di atas tu.
Suh encik suami speed standard je 80km-90km je.
Asoi... stress kadang2 bila fikir lelaki bwk ketera.

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia