Drive Carefully Don't Speed Like Crazy


Assalamualikum,

Korang kalau dengan pasangan korang, selalu tak macam gini?
Saya pun bising jugak kadang-kadang.
Hari tu boleh encik suami pergi berlumba ngan ada satu kereta ixora ni.
Dahlah malam2 buta pulak tu. Berlumba kat jalan kampung 140km/jam.
Rasa nak tercabut jantung sambil pegang anak.
Memanglah jalan kampung tu sunyi TAPI GELAP!
Dia geram punya pasal sebab ixora tu cucuk2 belakang kereta sambil bg lampu tinggi.
Nak ikut mmg sy pun bengang bila ixora tu tunjuk lagak kat jln kampung.
Tapi dari kita ikut rentak dia baik kita berhati2 di jalan raya kan?
Kalau ixora tu nak mampos, biar dia mampos sorang2.
Tak payahlah kita ikut sekali. Seriously, lepas kejadian tu mmg rasa fobia.
Sekarang kalau dia TER speed lebih je, sy tegur mcm avatar di atas tu.
Suh encik suami speed standard je 80km-90km je.
Asoi... stress kadang2 bila fikir lelaki bwk ketera.

4 comments

November 11, 2013 at 2:49 PM

kadang2 orang main lampu tinggi ni memang sakit hati kita kann kak.

November 11, 2013 at 3:26 PM

ye betul.. kdg2 sakit hati dgn sikap sesetengah pengguna jalan raya yg tk berhemah ni... bawak laju nak pergi mana?

March 15, 2014 at 10:18 AM

140, laju jugak tu..

March 15, 2014 at 10:22 AM

ye.. mmg laju tp tu jalan kampung straight... tak de bengkang bengkok...

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia