The Big Bad Wolf Sale

Assalamualaikum,

Siapa yang dah pergi TBBW ni? Tak silap 24 jamkan? Ya Allah, murah2nya harga buku. Kali ni saya nak borong buku anak saya pulak. Hari tu novel-novel maknyakan? So, kali ni kasi chance kat anak pulak. Dia tengah semangat sekolah. So, masa nilah nak bagi dorongan kat dia. Biar dia puas hati dengan apa yang dia nak. Tapi sampai sana nanti mesti ada punya buku mak dia terselit sikit-sikit. Haha... so, pukul berapa yang sesuai? Saya nak ajak suami pergi tengah malam buta. Tapi orang kata pukul 3 pagi pun orang masih macam sardin. Apakah? Mereka tidak tidur ke? Huhu...


Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia