Tidak Sihat Demam Batuk dan Selsema

Assalamualaikum,

Hari ini saya tak kerja sebab demam. Pertama kali demam sampai bengkak mata. Kalau orang tengok mesti ingat saya sakit mata padahal sebab panas je. Ubat pun dah nak habis tapi demam masih tak kebah sangat. Sakit kepala tak usah cakaplah, rasa macam nak hantuk je kat dinding. Dah jenuh tidur tapi masih tak kurang jugak. Tekak ni payau giler huhu. Pahit ya amat. Tak selera langsung nak makan. Esok masih MC lagi. Demam kejap2 on off. Tak taulah kenapa. Hari ni pun mendung je tengok cuaca. Mendung macam sayalah, huhu hari yang tak memberansangkan...


Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia