A Set Of 2 Press And Spain Whisk Beater

Assalamualaikum,

Saya teringin nak beli mixer tapi sampai sekarang tak beli-beli. Tengah google set mixer tiba-tiba ternampaklah set Press and Spain ni. Aduhai, pucuk dicita ulam mendatang. Saya rasa lebih baik ada ni dari mixer kot. Boleh adun kat bekas lain. Tak payah poyo sangat pakai mixer. Hehe...

Apa yang menariknya, cara nak guna dia senang je. Just press dan spain. Memanglah guna tenaga tapi saya rasa lagi mudah kot dari pakai karen hehe. Cakap macam senang je padahal tak guna lagi. Sekali gunakan merungut pulak sbb penat hehe. Apa pun, nak tengok tak macam mana rupa dia?

Taaa daaa... inilah dia benda alah tu.
Comelkan? Senang betul guna dia.
Kalau pemalas kacau telur pakai sudu, guna je pakai benda ni.
Kalau siapa berminat, bolehlah beli kat sini


Harganya cuma RM33 sahaja.
Murah!

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia