Jualan Buku Penghabisan Stok!

Lagi jualan buku.
Hambik kome, mana yang duduk dekat2 tu pi la tengok.
Mana tau ada buku yang berkenan.
KLCC ni jauh dari teman.
Lebih baik datang shah alam kot hihi.
Selamat bershoping

Jualan Gudang Karang Kraf 2014


Jom ramai-ramai serbu.
Tapi korang jangan lupa tinggalkan sikit untuk kak KM haha.
Kak KM pun nak beli jugak.
Ok bye.

WORDLESS : Yakinlah Rezeki Itu Jaminan Allah


Assalamualaikum.

Subhanallah... hanya dengan mengingati Allah sahaja kita akan dipelihara keperluan sentiasa.
Makna kata, kalau kita lihat dari mata kasar macam tak cukup je gaji kita tapi kalau kita sentiasa bertakwa pada Allah, inshaAllah gaji yang tak cukup tu sentiasa cukup je.




Nota kaki : Kak KM rasa mual tengok blog buat masa ni. Maaf kalau tak ada update setiap hari.

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia