Jualan Gudang Karang Kraf 2014


Jom ramai-ramai serbu.
Tapi korang jangan lupa tinggalkan sikit untuk kak KM haha.
Kak KM pun nak beli jugak.
Ok bye.

15 comments

October 22, 2014 at 1:24 PM

alaahhh bestnye..
ni kalau ade kt klang ni mmg pergi dah...
tapi kene tahan dgn panas ng sesak nye tuu

October 22, 2014 at 1:46 PM

wah bestnya kalau boleh pi..

October 22, 2014 at 1:59 PM

wah bestnyaaaaaaaaa kak, alahaiii jauhhh. uwaaaaa nt pegi igt2 la nadyya ye. hikhik

October 22, 2014 at 2:16 PM

nak kirim bole?...sebab time ni nak kene balik perak la...huhu

October 22, 2014 at 2:40 PM

woahhh. duit takde nak shopping! Hahha.

October 22, 2014 at 4:34 PM

awak.. typo kat tajuk tu.
gunang ke gudang? hehe

bw sini..

October 22, 2014 at 5:14 PM

@budakbandunglaici haha.. nampak je ye.. dah betul kan dah..

October 22, 2014 at 5:47 PM

wah, kak KM nak g ye? macam best je. tapi kena tengok duit dulu. hahahaha... adoi

October 22, 2014 at 7:27 PM

hihi memang medan kaki buku serbu laaa lepas ni :P

October 22, 2014 at 8:27 PM

Menarik ni KM.. thanks sharing.. :)

October 22, 2014 at 10:27 PM

jauhhhh... rugiiinyaaa TT____TT

October 23, 2014 at 6:53 PM

Menarik..

October 30, 2014 at 3:29 PM

kenapa bukan kat utara :(

November 10, 2014 at 9:43 PM

dh tamat..baru nk baca entri nih

November 24, 2015 at 2:14 PM

ada pergi sempat rembat beberapa buku..huhu
banyak beli buku kanak2..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia