Passport Perkahwinan

Hari ni borak-borak dengan bos. Tiba-tiba dia cakap dapat jemputan wedding anak x bos dulu. Biasa kalau dapat kad kahwin mesti yang wangi-wangi, yang berkerawang-kerawang, yang berwarna warni tapi kali ni lain daripada yang lain. Saya tengok pun teruja bila nampak cover warna maroon yang pelik.

Sekali bos pun tunjuklah pada saya kad jemputan kahwin anak xbos dulu. Yang pelik kat tangan dia passport meroon. Sekali dengar dia baca nama pengantin bagai terus minta nak tengok dan ambil lah gambar sekali. Kalau tengok memang sebiji macam passport. Siap ada visa cop sekali tu yang tak tahan. Menarik dan kreatifkan?

So, kepada anak-anak dara, anak-anak bujang yang nak kahwin tahun ni ke, tahun depan ke atau akan-akan datang, sekarang dah trend kad kawin lain dari yang lain. bolehlah ikut contoh kad kahwin sepert ini. Idea memang kreatif. Terbaek gitu... =)

 

Maher Zain - I Love You So


Bila dengar lagu ni berulang kali, sejuk je hati dengar. Terfikir dan terdetik apakah yang kita dah buat sepanjang hayat kita hingga kini padaNYA?!

Hayatilah sedalamnya. Segala yang kita buat di atas dunia ini semuanya hanya untuk ALLAH S.W.T. Segala-galanya kita serahkan kepadaNYA. Everything kita nak, kita akan mohon pada ALLAH S.W.T. Cinta kita juga yang utama adalah pada ALLAH S.W.T dan kemudian RASULULLAH S.A.W. Setujukan?


I Love You So - Lyrics:

I pray to God
My heart, soul, and body
Every single day of my life
With every breath I solemnly promise
To try to live my life for You
O Allah! You did revive my soul
And shone Your light into my heart
So pleasing You is now my only goal
Oh I love You so
I love You so

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia