Glasses Oh Glasses

Assalamualaikum,

Hari ni sy pakai glasses. Mataku dah mula macam nak rabun semula. Dulu masa mengandung pakai glasses jugak tp pas bersalin, Allah bg anugerah mata terus terang semula. Now dah tiga tahun, anak pun dah tiga tahun. Asyik mengadap lappy utk mengarang novel. Mulalah rasa mcm ada rabun-rabut sikit. Terutama sekali sebelah malam sebab buat keja dlm samar2 lampu gitu... (Itu je pun masa yang ada untuk mengarang. Tak diganggu si kecik itew)

Dengan jaya nye sy menyelongkar balik glasses yg lama. Nasib terjumpa glasses yg mcm ala2 makcik ni ha. Bila mak pakai ni, wooo... nampak dah aku ni berusia bila guna glasses. Hahaha... Nak kena beli baru ni... (lemah tul bab kena  beli baru ni...=( )

Terimalah hakikatnye =p

8 comments

April 16, 2013 at 5:25 PM

wewwittttt... cepat buat spek mata baru kak :D

April 16, 2013 at 5:37 PM

Kita dah tukar spek baru , akak bila lagi ?? :D

April 16, 2013 at 6:17 PM

;D wait n see.. ngehehe...

April 16, 2013 at 6:18 PM

coming soon... wait n see naaa.. ;D

April 16, 2013 at 9:51 PM

salam kenal, first time blogwalking sini.
jemput exchange link dgn saya :)
WaneyZainuddin.com

April 17, 2013 at 2:07 PM

saya pun dah lama xbt spec baru..huhu

April 17, 2013 at 2:12 PM

Salam kenal ;)

April 17, 2013 at 2:19 PM

ape lagi... moh le kite together-gather tukar spec... ngeee... ;)

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia