Zulaikha Buat Kad Raya Untuk Aku dan Pak Wan


Assalamualaikum korang!

Aku lupa nak share hari tu.
Tengoklah si Zulaikha buat kertas raya di bantu oleh cikgunya.
*bukan kad raya ya, kertas raya haha*
Serius comel dan terharu ko.
Balik rumah dengan terujanya dia bagi kat aku.
Dia cakap cikgu Lija yang buatkan.
Yang dia cuma tolong colorkan je.
Kertas raya gambo minion pulak tu, hihi.

Lepas ni banyaklah aku dengan pakwan terima kad dari Zulaikha.
Kad hari ibu, hari bapa, hari wanita, hari lelaki (eh, ada ke?), hari jadi dan macam-macam kad lagilah.

Okeh, itu je nak share
~Daaa~






14 comments

August 17, 2014 at 6:03 PM

heheehehehe...comelnyee kad tuuuu

August 17, 2014 at 6:06 PM

alolo comelnyaaaa :)

August 17, 2014 at 6:22 PM

pandainya.. :) comel minion..hehe

August 17, 2014 at 6:29 PM

pandainya zulakha... comilll sgt kad raya tu...

August 17, 2014 at 8:20 PM

hai, kak KM, i'm back again! haha. overexcited lak. >.<

alololo,,, sweetnya Zulaikha. kalau saya dapat ni, menangis-nangis dah.. terharu. ;-(

August 17, 2014 at 10:33 PM

Sweetnya!! Simpan dan tunjuk padanya bila dia dah dewasa.

August 17, 2014 at 10:34 PM

Sweenya! Simpan dan tunjuk pada dia bila dia dewasa

August 17, 2014 at 11:04 PM

Bijak nye n so cute lah zulaikha nihBi

August 18, 2014 at 11:25 AM

wah, minion tu..hehehe..comey2 :)

August 18, 2014 at 1:29 PM

kertas raya?? comell sangat... pandai zulaikha kaler.. :)

August 18, 2014 at 1:43 PM

salam. alolo..comel ja kad tu :)

August 18, 2014 at 4:47 PM

Zulaikha suka minion ke?

August 21, 2014 at 11:07 PM

Sweet je.. Budak2 msti happy klau kita terima hasil dorang..

September 1, 2014 at 9:26 PM

kretip la zulaikha...suweetnye die

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia