#7 Ranking Alexa karyamahirah.blogspot.com,

Assalamualaikum,

Dah lama aku tak tengok ranking Karya Mahirah.
Jadi hari ni aku gatal-gatal lah nak check kan.
Nak tengoklah kot2 terturun ke ternaik ke huhu.
Kalau terturun, kena usaha lebih.
Kalau ternaik, alhamdulillah dan usaha lebih lagi.
Aku pun terus check pagi tadi dan inilah hasilnya.
Alhamdulillah... meningkat naik.


Global Rank
899,026

Rank in Malaysia
5,516

Sumber klik SINI

Nak tengok ranking KM sebelum ni, klik sini.



12 comments

August 18, 2014 at 1:11 PM

tahniah ^^,

August 18, 2014 at 1:27 PM

wah terbaik la.. keep it up.. :)

August 18, 2014 at 1:43 PM

salam. kira terbaik jugak ranking tu.. :))

August 18, 2014 at 2:14 PM

tahniah kak KM.. :)

August 18, 2014 at 2:56 PM

Wahhh tahniah. Irrayyan.com merudum sejak2 tuan belog dia moody. Hehehe

August 18, 2014 at 2:58 PM

Wahhh tahniah akk :)

August 18, 2014 at 2:58 PM

Waahhh tahniah akk :)

August 18, 2014 at 4:47 PM

Taknak tengok..hikhikhik..
Rasa cam tak memberansangkan sangat kot.

August 18, 2014 at 5:47 PM

sy tak pernah check pun ranking ni..aduhaiii :)

August 18, 2014 at 9:19 PM

Tahniah KM, blog ni dh mula d kenali ramai so teruskan berusaha ye akak still support nih :-)h

August 21, 2014 at 11:06 PM

Insyaallah akn berada di tempat yng atas juga nti.. :)

September 1, 2014 at 9:30 PM

terbaik

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia