Waaa! Entry Aku Di Serang Sya Mimie Pulak!


Assalamualaikum korang!

Malam tadi, entry aku di serang Sya Mimie pulak.
Hari tu di serang Mimi Azira haha.
Eh-eh?! Kebetulan pulak ke dua-dua blogger ni namanya sama.
Korang pakat ke apa ni?
Aku publish, dia post, aku publish, dia post.
Serentak pulak tu online dengan aku.
So aku biarkan dulu dia melayan perasaan kat entry2 aku semua.
Lepas tu baru aku publish.
Ngeeee!

Ni baru separuh tau!
Ada lagi bersambung lepas tu tapi tak sempatlah aku nak snap.
Kang tak memasal kerja aku tak siap pulak.
Anyway, terima kasih pada Sya Mimie coz sudi jenguk akak malam tadi.
"Hei, akak pon tengah online tau malam tadi haha."

Oklah, itu je nak cakap.
Nanti singgah lagi ya.
Bye.

13 comments

August 22, 2014 at 4:02 PM

wahh.. gigihnya dia komen. klu saya skjp komen kjp x. lappy slu hang. hehe..

August 22, 2014 at 5:26 PM

Wow..Banyaknya die tinggal komen...hihihihih

August 22, 2014 at 5:28 PM

Rajin nyer dia ... Tunggu hari jer nak bersalin tu ...

August 22, 2014 at 5:43 PM

yeah ...bagus gak yg buat marathon blogging ni, tak semua blogger sanggup..mesti ada magnet karyamahirah ni dan tahniah Sya Mimie .

August 22, 2014 at 8:31 PM

haha, wah, banyaknya dia komen :D

August 22, 2014 at 9:38 PM

Serang jngn tak serang hehee.. :D :D

August 22, 2014 at 10:19 PM

rajinnya..kak KM deret kena serang..hehe

August 22, 2014 at 11:31 PM

rajin dia komen! :D

August 22, 2014 at 11:49 PM

wah.. untunglaaaa akak..hahaha org yg bnama mimie memang rajin comment la kak.. arituu pon kene bom gak yg bnama mimie. (h)

August 22, 2014 at 11:55 PM

Hahaha.. Ingat kan serangan apa laa..

August 24, 2014 at 7:04 PM

wow seronoknyaaa kena serbu cenggini hihiks..
akak KM famous x apa kekeke..

August 27, 2014 at 6:35 AM

Mereka ni memang bagus kan?
Nanti jangan lupa serang dorang pulak tau.

September 2, 2014 at 1:33 PM

haha hamekkk

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia