Ruang Iklan Untuk Disewa

Kenapa Iklan Nuffnang KM Jadi Macam Ni?

Assalamualaikum korang!

Kebuntuan sangat ni.
Apasal lah iklan nuffnang aku kadang-kadang jadi macam ni?
Puas aku duk bega tapi still macam ni.
Kejap ada, kejap tak ada.
Ke memang macam ni?
Tanda-tanda nuffnang dah tak sudi beriklan kat blog aku ke apa?

Mulalah aku jadi tawar hati kat nuffnang ni sebab ada beberapa CPUV yang tengah berlangsung dan bila jadi macam ni, jadi sangkutlah iklan tu di awangan.
Aku tak sure sama ada ni masalah dari pihak nuffnang atau blog aku sendiri.
Pagi ni aku tengok ok balik tapi malam kang tengoklah, mesti jadi balik, hilang.
Tak taulah, korang nampak ke tak iklan nuffnang blog KM ni.
Atau memang iklan tak appear mcam kat atas ni?

Dah beberapa hari asyik jadi macam ni.
Kadang-kadang frust jugak, CPUV tengah on, iklan pulak tak keluar.
Mohon pencerahan ya siapa yang pandai bab ni.

Terima kasih daun keladi
Daaa


15 comments

August 30, 2014 at 8:36 AM

tu la kak.. syaz nk klik iklan utk akak pon tak dapt...

August 30, 2014 at 8:42 AM

ada masalah agaknya dengan nuffnang. saya pun x dapat tengok iklan nuffnang kat blog akak. sorry

August 30, 2014 at 9:09 AM

Tak dapat nk mbantu sebab tak tahu. \(T∇T)/

August 30, 2014 at 9:22 AM

Sya pernah dulu mcm tu kak..sya letak iklan nuffnang atas followers..kmudian sya letak followers kat sidebar,kmudian bru lh iklan tu okay..akak try lh dulu..kot2 kes akak sma mcm sya ke,..

August 30, 2014 at 9:32 AM

saya pun kadang-kadang jadi macam ni jugak :'( tak tahulah kenapa

August 30, 2014 at 9:39 AM

Akak x sure jd cemane...sbb akak bw guna henset jer...nanti akak try bukak ngan laptop jd cemane k...

August 30, 2014 at 10:23 AM

cuba akak update survey kat nuffnang. mana thu ia jadi macam normal. kadang2 ia memang jadi camni.. maybe nuffnang tengah update ke..

August 30, 2014 at 3:36 PM

tak dapat nak tolong sebab tak tahu.. :(

August 30, 2014 at 5:00 PM

Akak baru update ni.. kita tengok apa hasilnya nanti huhu... (p)

August 30, 2014 at 6:30 PM

haha,saya baru teringat nak join nuffnang teruih tawar hati..hehe

August 31, 2014 at 9:49 AM

Ha'a x appear! Akak pun x tahu prob ni

August 31, 2014 at 10:36 AM

Ermmm...taktau macam mana nak tolong jugak.

August 31, 2014 at 11:00 PM

nuffnang selalu tido waktu siang. kadang kadang lesap terus. tengah malam baru dia kuar. TT____TT macam vampire sistem dia

September 1, 2014 at 3:47 PM

Sekarang dah ok kan kak..hehe

September 2, 2014 at 4:44 PM

memg kdg kdg mslh nih kuar..kdg ok.kdg x..ce anta tiket ke nuffnang

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia