Zulaikha Menangis Ajak Main Robot-Robot Dengan Ayah Dia


Kesian Zulaikha.
Ajak ayah dia main tapi ayah dia letih sangat sebab baru mengemas rumah.
Bila orang tak layan, mulalah dia buat drama sebabak.
Memang hari tu kita orang letih sangat sebab membersihkan dapur yang dah macam tongkang pecah.
Dapat kita orang membanteras lipas serta anak-anaknya dari membiak.
Dah lama aku aim korang tau.
Kecik beso-kecik beso je aku nengok bila lipas tu berjoget2 jalan depan aku.
Haaaa dengan sekali semburan, terus arwah.

Bila dah habis kemas tu, member dah boring so ingatkan ayah dia nak layanlah.
Sekali ayah dia dah siap mandi dan terus pengsan tido berdengkur.
Memang benganglah sebab tak ada siapa nak layan.
Mak dia ni pun dah tak larat dan pengsan.
Sempatlah snap gambar dia menangis sebelum aku pengsan tido haha.

Bila dah letih tu, ingatkan nak ajak Pak Wan berbuka kat luar je.
Mujurlah petang tu dapat SMS dari ipar suruh datang kampung berbuka.
Pucuk dicita ulam mendatang.
Kami pun terima dan terus datang hahaha.
So, kami tak adalah memasak hari itu.
Jimat tenaga, jimat belanja.

Sekian.

6 comments

July 18, 2014 at 1:12 PM

seronok bab makan free ni...hehehe
teringat la kat kak2 kak ipaq ni..
fuhh depa masak sedap....
adam rayyan pon kadang bangun terus mood xbaik..adoii
gerrammm sungguh..adik dah macam kakak boleh main sorg2..
abang melepek ngan mommy..

July 18, 2014 at 1:29 PM

haha budak2 kalau dah besar dia lagi nak perhatian kita... samalah dgn Zulaikha tu...

July 18, 2014 at 2:59 PM

"Pucuk dicita ulam mendatang" lajuuuu.. kikiki.

July 18, 2014 at 6:07 PM

hahah haruslah...

July 19, 2014 at 4:54 AM

Rumah saya pun dah banyak lipas..letak perangkap gam tu x jalan..Lipas ni lagi pandai.

July 19, 2014 at 6:14 AM

ikut lubang mana masuk kat kitchen kabinet tu pun tak taulah.. pelik kadang...

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia