Penghargaan Kad Raya Dari Irrayyan.com


Alhamdulillah... YEAY!!! 
Kad raya dari Irrayyan dah sampai.
Betapa happynya kak KM ni melompat kat office pagi tadi bila nampak kat raya ni

"Erk? ko dah kenapa mahirah? Asyik typo tulis 'kad' raya jadi 'kat' raya???"
Macam mana aku boleh dapat kad raya dari Irrayyan ni?
Sebenarnya baru-baru ni aku join segmen yang dianjurkan oleh beliau.
Alah, segmen nak bagi kad raya tu?
Takkan korang lupa kot?
Aku ni antara yang terlebih bertuahlah dipilih untuk terima kad raya dari beliau.
Gambar di atas tulah kad raya yang dimaksudkan.
Terimah kasih ya Ira.

Nanti KM reply balik kad raya ya.
Tak sempat nak pi cari tadi.
Esok nak pergi ambil bahulu, nanti KM pergi cari kad raya sekali hehe.
Aduhai bahulu, terbayang-bayang aku.

Okaylah! Bye!

p/s : Masa ni KM sedang dibelenggu berita MH017 terhempas. Sama-sama kita sedekahkan al-fatihah kepada mangsa yang beragama islam.


10 comments

July 18, 2014 at 10:03 AM

wah wah wah... bestnya! saya tak tahulah dapat ke tak. bukan ada kat rumah pun sekarang ni. T__T

July 18, 2014 at 10:52 AM

Wah, bestnye..Tahniah KM :)

July 18, 2014 at 11:53 AM

dapat tu.. masuk dlm pos box kan? =)

July 18, 2014 at 11:55 AM

Terima kasih... =)

July 18, 2014 at 1:08 PM

MH17 ni buat kita semua tak lena tdo..
ira berapa kali tgk video yg bergelimpangan mayat2 tu..
ambik tdo terjaga2...
camana la perasaan keluarga mereka..
kenapa la boleh tersalah tembak..
sehebat2 kau boleh tembak jatuh kapal terbang,
tak boleh beza kapal terbang tu dari mana
pastu pulak, dah kawasan tu bahaya, kenapa la lalu situ?
banyak sungguh persoalan...
semoga semua sedara mara yang terlibat tabah..
innalillah..dari Dia kita datang, kepada Dia kita kembali..

kad raya ni ada yg dh dpt 2hari lepas..
pelik sungguh la pos malaysia ni..abe kie semalam xdapat lagi..
semua da excited tunggu kad raya...hehe..
duet raya je xbagi sebab KM dah besau! hehehe

July 18, 2014 at 1:19 PM

samala ira.. KM pun tak lena tido fikir... tapi tak pelah mungkin dah ketentuan Allah...

KM mmg dah besau tp ada yg kecik di rumah hahaha...

July 18, 2014 at 2:58 PM

wahhh bestnyer... hihi

July 18, 2014 at 6:06 PM

hihi =)

July 19, 2014 at 4:51 AM

Saya dapat jugak.
Cantik, kan kad raya dari irrayyan?

July 19, 2014 at 6:58 AM

haah... hehe..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia