#4 Thank You Nuffnangers Who Recently Viewed My Blog =)


UPDATE
17 Julai 2014 2:13am

Masa ni korang semua dah tido huhu.
Tapi kat referral nuffnang masih melekat kuat beberapa nuffnangers yang tersenarai dalam  blog aku semalam.
Dalam keadaan mengantuk ni, KM nak ucapkan terima kasih.
Ada beberapa kerat je new nuffnanggers di situ.
Blogger yang ada menziarah KM tapi tak tersenarai tu janganlah kecil hati ya.
Yang penting, KM akan sentiasa menziarah korang yg biasa singgah sini bila lapang nanti. 


Yang lain nuffnang bagi maintain.
Sejauh mana nuffnang ukur pun aku tak tau.
Yang penting di pagi dan saat ni aku nak ucap terima kasih.
Sekian.


12 comments

July 17, 2014 at 5:52 PM

Hihi saya selalu tunggu2 KM update entry...

July 17, 2014 at 6:07 PM

terima kasih... sy pun tertunggu ira punya entry tp sekali terjah semua komen hehe..

July 17, 2014 at 9:15 PM

ekhhh ada acikidah lah disitu... :D thanks to you too sis... :)

July 18, 2014 at 2:59 AM

Salam kenal dari http://www.mklcrimedesk.com/ Baru nak berjinak2 dgn blog.

July 18, 2014 at 3:54 AM

tahniah sbb berjaya dapat view dari nuffnangger

July 18, 2014 at 8:01 AM

ehhh? nadya ade laa~ hikkk thanks kak ~_^

July 18, 2014 at 8:29 AM

no problem... =)

July 18, 2014 at 8:46 AM

terima kasih =)

July 18, 2014 at 8:46 AM

sama2.. rajin2 dtg lagi ya..

July 18, 2014 at 12:17 PM

salam kenal..

July 18, 2014 at 3:00 PM

fuhhhh ade pun.. hehe

July 18, 2014 at 6:09 PM

ada... tp bagi masuk lambat.. hehe..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia