#4 Ranking Alexa karyamahirah.blogspot.com,


Hari ni terajin pulak nak buat perbandingan ranking alexa ni.
Alhamdulillah... ranking makin melonjak naik.
Pada 17/7/2014 ranking KM di tempat ke 14,079k
Pada 24/7/2014 ranking KM telah melonjak ke atas menjadi 11,730k
Aku amat berterima kasih pada korang yang selalu jeguk blog KM yang tak seberapa ni.
InsyaAllah, KM akan perbaiki lagi entry supaya korang tak jemu membaca dan singgah blog KM


Sekian.

12 comments

July 24, 2014 at 9:06 PM

Tahniah..:)

July 24, 2014 at 10:30 PM

wahh.. semoga lebih success dalam blogging ye! teruskan! salam kenal dan jemput lah singgah blog ye!
www.kaio.my

July 24, 2014 at 11:10 PM

Tu dia Akak KM kita ni. :)

July 24, 2014 at 11:29 PM

tahniah! makin naiklah :D

July 24, 2014 at 11:33 PM

terima kasih semua.. =)

July 25, 2014 at 1:27 AM

yeayyyy. naikk naik dan naikk!

July 25, 2014 at 5:13 AM

Tahniah... semoga terus sukses... :) :)

July 25, 2014 at 7:29 AM

Terima kasih scha and abg khir..

July 25, 2014 at 9:33 AM

cayalah kak KM! teruskan menulis ye..

July 25, 2014 at 10:04 AM

Terima kasih sal, awk pun hebat menulis juga... =)

July 25, 2014 at 10:46 AM

Sama2. Tahniah, kak. Akak pun rajin datang blog saya. Thanx ye.

July 26, 2014 at 4:18 AM

Semalam kalut beli baju raya. Xdan nak komen. Last minit punye keje. Huhu. Caiyok km!

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia