CBox Ku Dah Jadi Tempat Iklan

Assalamualaikum,

Beberapa bulan tak online sebab alahan preggy, sekali lepas bersalin ku tengok cbox dah macam sarang iklan. Bukan main berleluasa lagi manusia-manusia berkenaan buat iklan kat situ ya. Tujuan cbox tu diadakan untuk chat bukan beriklan. Satu hal pulak ku nak delete satu-satu mesej deme ni. Makanya beberapa id pengiklan di cbox telah diban serta merta hihi...


8 comments

April 24, 2015 at 3:04 PM

same case juga.. tapi tak rajin nak delete satu2...

April 26, 2015 at 7:27 PM

anis tak letak terus cbox . hehee

April 26, 2015 at 7:27 PM

anis tak letak terus cbox . hehee

April 26, 2015 at 7:27 PM

anis tak letak terus cbox . hehee

April 29, 2015 at 12:30 AM

Dah lama buang cbox.. huhu

May 10, 2015 at 11:04 PM

tak yah letak la cbox....

May 11, 2015 at 8:53 AM

Sy dh lma x tgk cbox. Hehe

May 12, 2015 at 2:30 PM

Kathy dah buang cbox..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia