Wordless Wdnesday : Emak

Assalamualaikum korang!

Kalau baca di bawah ni automatik akan teringat kat mak.
Tak kiralah, mak masih ada atau pun tidak kita tetap kena ingatkan mak.
Hargailah mereka sementara masih ada.
Jika dah tiada, setiasalah ingat mereka dan sedekah doa untuk kesenangannya di sana.

OMG, ketika sedang menaip ni pun KM boleh bergenang air mata.
Teringat kat emak KM di rumah dan arwah mak mertua.
Sesungguhnya emak KM seorang emak yang sangat baik, memahami dan sporting dengan anak menantunya.
Begitu juga dengan arwah emak mertua, arwah memang sangat baik dengan anak menantunya.
KM sentiasa merindui mereka walaupun emak KM duduk dekat.

Buat arwah ibu mertua ku Pn. Saripah,
Innalillahiwainnailaihirojiun
Al-Fatihah.


8 comments

September 24, 2014 at 11:12 AM

sensitip lah kalau ade enrty berkaitan dgn mak.. btl tu mase tgh naik remaja sllu ckp mak ni merimaskan
tapi sekrng rasa mnyesal pernah bt mcm tu...

September 24, 2014 at 11:16 AM

apa yang KM kate memang tepat sekali...mak akn penting saat dr sendr dah bergelar mak / ayah...semoga sesiapa membaca tak kira usia akn menghargai emak kita yang hanya sorang nih...

September 24, 2014 at 11:58 AM

urmmm sedih.. :(

September 24, 2014 at 1:43 PM

sedih.. cinta hati tu.. tak boleh berenggang

September 24, 2014 at 8:30 PM

Yup syurga seorang anak dibawah telapak kaki ibu.

September 25, 2014 at 1:22 AM

Sha pernah memberontak dengan mama padahal mama sha dah bagi apa yang sha mahukan, dalam ramai adik2 sha lah paling dia tatang....

sebak tau baca... kadang2 terlupa jugak jasa dia kat anak2 dia ni...

September 26, 2014 at 9:22 PM

love u ma!

September 26, 2014 at 10:04 PM

Yang marah2 kat mak, x hormat mak..
Sila take note.

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia