KM Tidur Awal Malam Ni : Mengantuk!

Assalamualaikum!

Huuaarrhh! Mengantuknya mata.
KM tengah menulis ni pun boleh tersengguk kepala.
Sakit leher tau huhu.
Zualikha dah lama belayar dengan mimpi dah.
PakWan pulak kerja malam.
Entah apa yang letih pun tak taulah.
Agaknya selalu duduk dalam aircon kot tu yang rasa letih je memanjang.

Nak blogwalking pun boleh tersengguk depan laptop.
Serious lawak dow, tengok diri sendiri.
Sempat blogwaking ke beberapa blog je hari ni.
Mana yang KM tak sempat pergi tu, tunggu je giliran korang ya.
Korang sedia je entry yang menarik untuk KM baca k.

Hah! Dalam tengah mengantuk ni, KM sempat jugaklah buat beberapa rangkap pantun.
Siapa nak beli atau nak jual pantun kat KM, sila tinggal kat komen ya.
Ni buat sendiri tau, tak main ciplak orang punya.


Dari hulu sampai ke seberang,
Berjalan sakan tak ingat nak pulang,
Dari pagi sampai ke petang,
Meeting tak habis-habis sampai ke waktu pulang.

Buah rambutan di bawa ke sini,
Dibawanya sampai ke arah dapur, 
Hari dah nak jauh malam ni,
Korang tak rasa ke nak tidur?

Kerja rumah semua dah settle ni,
Bolehlah nak berehat di waktu malam,
Okehlah korang KM dah mengantuk ni,
Assalamualaikum dan selamat malam!

Daaa...

9 comments

September 23, 2014 at 11:15 PM

sy gak msh xngntuk2 ni huhu

September 24, 2014 at 5:52 AM

Dua orang gadis berbaju biru,
Seorang si adik, seorang si kakak,
Udah2 le tu,
Gilah tido akak!

heheheh :D

September 24, 2014 at 7:46 AM

malam tadi ujan dgn lebat, ase kuyu2 je mate,tapi bile nak tudur xmo lelap pulak

September 24, 2014 at 7:57 AM

Dlm kemegntukkn pun blh juga berpantun hihihi

September 24, 2014 at 8:18 AM

mama pun tidur awal malam tadi... hihi

September 24, 2014 at 2:33 PM

tido awal jugak malam tadi..hehe

September 25, 2014 at 1:20 AM

tidolah kak KM... semoga mimpi yang indah2.... badan penat sangat lettew...

September 26, 2014 at 9:25 PM

alamak camna nk balas pantun ni akak x pandai berpantun pandai baca je

September 26, 2014 at 10:04 PM

Hari blogwalking rini...
Yehoooo..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia