Untung Dapat Suami Cenggini tapi...



Assalamualaikum korang!

KM nak gelak tengok gambar ni tau.
Dah jadi viral pon kat dalam FB.
Ni pun KM dapat dari wassup pak wan.
Tau apa statement pakwan bila dapat gambar ni dari kawan dia?

"Ayang, cer tengok ni. Sekurang-kurangnya, abang tau jugak cara nak tanak nasi."

Gelak sorang-sorang KM baca wassup tu.
Tapi KM kagum sebab si suami ni ada usaha jugak untuk bantu isteri dia.
Sekurang-kurangnya dapat kurangkan tugas isterinya bila balik kerja.
Hehe (^^,)
"Rumah dah kemas"
"Baju dah basuh"
"Pinggan mangkuk pun dah cuci"
"Nasi pun dah masak"

"Bini aku balik kerja cuma buat lauk je"

"Untung bini aku dapat suami macam aku... mesti dia tak menyesal kahwin dengan aku."

Kalau dah macam gini gayanya, nak marah pun tak jadi kot.
Kelakar!

Ok tu je nak share.
Bye.

14 comments

September 3, 2014 at 12:59 PM

Nak marah tak marah pun ada jugak nih..

September 3, 2014 at 12:59 PM

hahahahah K ni takleh bla... hancusssssss -,-

September 3, 2014 at 1:11 PM

salam. hahahha :D kelakar

September 3, 2014 at 1:21 PM

Wahh pandaiinyaa. Haha.

September 3, 2014 at 1:29 PM

ha'a..dh jadi viral di whatapps jugak..lawak tul

September 3, 2014 at 2:17 PM

tgk jugak kat fb..haha..

September 3, 2014 at 2:24 PM

hahaha.... aduh, berair bijik mata tengok

September 3, 2014 at 3:00 PM

Memang untung~ :-)

September 3, 2014 at 3:12 PM

haha kalau gini la xtau la nak marah ke nak gelak.. :-d

September 3, 2014 at 8:49 PM

ok ini kelakar hahaa =))

Entri terbaru - Neelofa Beli Range Rover Bernilai Setengah Juta?

September 8, 2014 at 10:47 PM

Betul, dah berusaha tu xD
Tapi, xtaulah bini dia.balik karang jadi cemane.

September 10, 2014 at 5:56 PM

memg untung sgt kan

September 11, 2014 at 9:10 AM

hahaha.. saya x pastilah nak react macam mana. tp betul gak, sekurang2nya dia dah tlg. ^^

September 12, 2014 at 4:30 PM

memang lawak. balik konfem kena berleter tu.

wah ada orang angkat bakul sendiri ni....lari

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia