TAMATlah Sudah Segment BlogWalking Ogos By Karya mAHIRAH

Assalamualaikum korang!

Selesai sudah segmen blogwalking ogos KM, tepat pada 11.59pm malam tadi.
Haaaa... KM syukur sangat-sangat sebab sambutan segmen sangat menggalakkan.
Terima kasih pada korang semua sebab sudi meletakkan diri sebagai peserta segmen ni. 
*cewah mula poyo dah Mahirah ni.*

Nampak tak kelebihannya bila berblogwalking?
Nampakkan?
Pageview naik dan follower pun insyaAllah bertambah.
Tak apa, ini permulaan yang baik.
Lepas ni insyaAllah, KM akan buat lagi segmen macam ni.
Korang tunggu jelah ya.

Okeh!

Alhamdulillah... seronok sangat tengok.
Seramai 105 orang peserta sporting yang menyertai segmen KM ni.
Seperti yang dijanjikan, KM akan beri sumbangan hadiah duit raya kepada peserta yang bertuah.
Ingat lagikan?
Kepada top referral, akan menerima duit raya berjumlah RM10
Manakala 5 peserta bertuah lagi akan menerima duit raya berjumlah RM5

DAN
*Jeng! Jeng! Jeng!*

Ada lagi hadiah yang KM nak bagi kat korang, ngehehe! (^^,)
Apa hadiahnya tu?
Haaaa... itu rahsialah! Mana boleh bagitau. Ngeee...
Okeh, memandangkan peserta segmen mencecah lebih daripada 100 peserta, jadi ada tambahan 5 hadiah misteri yang akan KM sumbangkan kepada 5 lagi peserta bertuah.
*Eh! Eh! Ada tambahan hadiah pulok si Mahirah ni?*

Iyalah! Korang tak nak ke?
Orang nak bagi hadiah free ni haha.
Kalau tak nak, tak apa.
KM tarik balik 5 hadiah misteri tu kang haaa...
Nak ke tak nak?
Haha!

Jadi ada 11 peserta yang KM cari untuk segment ni!
Okeh, KM akan umumkan pemenang bertuah dalam masa terdekat ni.
Jadinya, korang silalah alert ya.


Oh, sementara tu korang boleh blogwalking lagi tau senarai peserta di bawah ni sampai KM umum pemenang.

21 comments

August 16, 2014 at 12:36 PM

Yeeeaayhhh!! Ada tambahan hadiah..nak3!! Hehehe..Hope Cik Mimie ada rezeki..heheh

August 16, 2014 at 12:53 PM

ada hadiah tambahannnn~aye aye captainnn~ :P

August 16, 2014 at 2:34 PM

ada hadiah tambahan?mintak2 ada rezeki..hehe

August 16, 2014 at 3:00 PM

yeeee.....Mmg ad kebaikkanya...:D

August 16, 2014 at 3:24 PM

memg de kebaikannya bile blogwalking kan

August 16, 2014 at 3:29 PM

Yeaahh... Hihihi... ;)

August 16, 2014 at 3:35 PM

waaa ada ada hadiah tambahan.. semoga berjaya...

August 16, 2014 at 3:36 PM

misteri btul hadiah ek.. harap bertuah..:)

August 16, 2014 at 4:02 PM

Wah.. seronoknya ada hadiah tambahan... hahah... ramainya 100 org tu... good luck pada semua yer..:)

August 16, 2014 at 4:18 PM

wah ade tambahan hadiah!!!! (h) nak2!!!!!! :))

August 16, 2014 at 4:29 PM

tahniah KM..good luck pada semua..^^

August 16, 2014 at 5:18 PM

wah... ada hadiah tambahan ni .. hehe

August 16, 2014 at 5:24 PM

Jgn lmbt2 KM....tak zabar ni

August 16, 2014 at 5:56 PM

siapalah yang bertuah itu.. hehehe

August 16, 2014 at 6:35 PM

tak habis blog pon sumeee blog2 tu..whuaaaaa

August 16, 2014 at 8:06 PM

Ade hadiah tambahann~ :d wuu~

August 17, 2014 at 8:28 PM

nakkkkkkkkkkk..................... tapi kalau xde rezeki pun, followers saya bertambah. terima kasih ^^,

August 17, 2014 at 11:17 PM

Tahniah kpd bakal pemenang

August 18, 2014 at 12:20 AM

Terima kasih hehe

August 18, 2014 at 3:07 PM

Seronoknya tgk penyertaan segmen km

August 21, 2014 at 11:33 PM

Xsempat nk join sama.. Seronok anjurkn segmen ni.. Dpt knal lebih rmai lg knalan blog..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia