Ruang Iklan Untuk Disewa

Singgah Jaya Grocer KLIA 2 Kejap

Assalamualaikum korang!

Haha... apa jadahnya pulak si mahirah ni share gambar bekas spegati.
Untuk pengetahuan korang, aku tertarik dengan bekas spegati yang panjang ni.
Bukan setakat bekas je aku tertarik, dengan isi-isi dalam bekas tu pun aku tertarik.
Korang bayanglah, mana aku tak terpikat dengan offer ni.
Beli bekas spegati, dapat free 3 paket spegati San Remo.
Pulak tu ada free coffee 3in1 disertakan, lagilah tambah teruja-rujanya. 

Cuba tengok, ok tak bekas ni?
*Jakunnya ko ni mahirah oi*

Habis! Habis semua sekali aku bukak.
Tak sabar aku nak simpan spaghetti tu dalam bekas.

Eh! Alamak!
Aku baru perasanlah.
Rupanya beli 3 spaghetti dalam bekas tu, baru dapat FREE container, hahaha!
Mabuk ketum aku ni tak baca dulu.

Lepas tu dapat free lagi benda alah ni.
Golden Roasting for a rich flavour? Errr... apa menatang ni tah? Coffee kot.


Dan taaadaaa... inilah containernya.
Lepas ni tak ada lagi spaghetti tu terbiar dalam plastik dan diikat getah.
Ehem! Ehem!
Nak rasa aglio olio spaghetti? Meh datang rumah.
Teman masak special.
Hehehe!

Oklah, itu je nak merapu tengah hari ni.
Daaaa

14 comments

August 28, 2014 at 2:05 PM

sama mcm kiter giler beli kalo ada tipuware foc ni.. hahahah.. mcm dah takder bekas kat umah tau.. selalu kena perli dgn husband.. hahahah

August 28, 2014 at 2:08 PM

Lepas ni akak masak spageti jelah kan hehe :)

August 28, 2014 at 3:59 PM

alaaaa nak spaghetiii tuuuuu... nadyaaa sukaaaaaa ;-(

akak ditag http://loveneddy.blogspot.com/2014/08/mini-merdeka-giveaway.html

August 28, 2014 at 4:17 PM

amboih tuperware free giitu..hehe..lama pulak xmakan spageti..;p

Anonymous
August 28, 2014 at 6:11 PM

lepas nie kena masak spageti je la. hahah faveret !

August 28, 2014 at 8:44 PM

Nak juga :D Sedapnya ^^

August 28, 2014 at 9:25 PM

singgah sini..spageti?sedapnyaa.. :)

August 28, 2014 at 9:53 PM

Nampak kemas & organized.
Bila nak masak spaghetti tu?
Bolehlah pos Seremban sikit.

August 29, 2014 at 11:55 AM

nak spageti sepinggan ehehehe

August 29, 2014 at 9:13 PM

eh, ada orang jemputlah. nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :-d

August 30, 2014 at 12:27 AM

Actually, banyak kegunaannya bekas tu kan..hehe.. kalau dekat dah serbu dah ni..hehe

September 1, 2014 at 5:35 AM

Hahaha..patutlah pelik. Beli container dapat spaghetti. Semangat dah aina nak pergi cari. Huhu

September 2, 2014 at 2:14 PM

hahaha...bankrup syarikat mcm nih kaao beli tipuware peecuma spagetti

June 17, 2016 at 1:53 PM

Nape beli vercimile tu byk sgt. Masak apa

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia