Ruang Iklan Untuk Disewa

Pepagi Pekena Vico/Milo Pun Sedap Jugak

Assalamualaikum korang!

Alhamdulillah... aku dah sampai tempat kerja dah pepagi buta ni.
Haaaa... korang dah sarapan ke belum ni?
Kalau belum, aku nak belanja ni. Hi hi hi! (^^,)
Ala... aku belanja minum Vico je.

Haha... pagi-pagi biasanya korang sarapan apa?
Nasi lemak? Roti canai? Ke tak makan langsung?
Eh, tak elok tau kalau tak ambil sarapan.
Sekurang-kurangnnya kita kena alas perut sikit.
Takut nanti rendah metabolism.
Dan bila tiba waktu lunch, mesti kita akan rasa lapar dan akan makan dengan banyaknya.



Haaaa... nampak tak air coklat kat atas tu?
Nampakkan? 
Tapi aku bukan nak tunjukkan cara-cara nak bancuh air coklat tu kat korang. Hahaha!
*Ada jugak kena pelempang si mahirah ni karang.*

Aku cuma nak story2 je kat korang yang biasanya inilah sarapan aku setiap pagi.
Hanya pekena secawan Vico atau Milo.
Lepas tu, dicicah pulak dengan biskut atau cornflake.
Pergh! Simplekan?
Sarapan aku ni macam orang ikat perut hujung bulan je gamaknya hahaha!
Tapi trust me! 
Memang inilah sarapan aku setiap pagi.
*Eh, iya ke ini mahirah? Bukan hari tu ko ada mencekik nasi lemak ke pagi-pagi?"

Erk? Owh... itu sebulan sekali daaaa... bukan hari-hari.
Sesekali nak tukar selera, apa salah nya kan?
Gile ko, makan nasi lemak hari-hari.
Bam-bam aku nanti.
Tak memasal kolestrol tinggi, takutlah aku huhu.



Cicah biskut pun selera hidup wei.
Makanlah dalam 7 keping ke janji perut kenyang.
Lepas tu, ko bedal lah balance air coklat tu sampai habis.


*Iklan sebentar*

V.I.C.O => VICO!
MILO => Minum Milo Anda Jadi Sihat Dan Kuat!
(^^,)

Oklah, itu je nak merapu pepagi ni.
Korang layan jelah entry ni ya.
~Daaa~



16 comments

August 21, 2014 at 8:21 AM

Memang penting untuk ambil sarapan setiap hari kan..bagus kak KM..hehe

August 21, 2014 at 11:07 AM

dah lama x minum Vico..

August 21, 2014 at 1:38 PM

Selalu breakfast beli kat kantin.
Sebijik kuih or sandwich.
Tu pun x sempat nak habiskan.
Datang dah lambat..
Patients pulak ramai..
Memang xde masa nak menjamu selera.

August 21, 2014 at 1:43 PM

Cik Mimie minum air masak je..hehe, xsuka air manis :)

August 21, 2014 at 2:15 PM

salam. perghh...memang sedap tu..

August 21, 2014 at 3:11 PM

pagi2 minum air masak je..ehehe

August 21, 2014 at 8:06 PM

orang selalu salah paham yang skip breakfast boleh turunkan berat badan. huahua. penting sangat. tak banyak, at least ada gak isi. hihi.

August 21, 2014 at 10:47 PM

Sy start pregnt xblh minum air panas pagi2.. Kdng masuk angin. Kdng pening. Kdng nk muntah. Sampai dh nk beranak ni pun sama.. Vico sedap.. Tp bila buat kna minum tunggu dh sjuk..

August 21, 2014 at 10:59 PM

Betul... kalau skip tak semestinya boleh kurus hihi... :-)

August 21, 2014 at 11:00 PM

tak pa.. janji jamah jugak tu... :)

August 21, 2014 at 11:01 PM

Air masa ke? Awat tak suka air manis? :)

August 21, 2014 at 11:08 PM

kan? kan? walaupun simple je.. :)

August 21, 2014 at 11:17 PM

betul3... skip breakfast akan buat kita lagi byk mkn.. :)

August 21, 2014 at 11:18 PM

lain org lain alahan... take care ya... :)

August 22, 2014 at 8:39 PM

saya breakfast ikut perut. kalau perut kata lapar, saya lahap apa yang ada. kalau perut meragam, jangan ditambah-tambah ragamnya dengan breakfast. hehe

September 2, 2014 at 12:03 AM

pagi pagi minuman coklat memg sedap

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia