Ruang Iklan Untuk Disewa

Biar betik? Bulan Julai 2013 dan 2014 Paling Banyak Entry?

Assalamualaikum korang!

Apa yang aku merepek wei sampai bulan julai 2013 dan 2014 ni paling banyak entry?
Dalam banyak-banyak bulan, bulan tujuh pulak aku rajin meng-update entry.
Bila aku tengok balik, bulan julai 2013 dan 2014 jatuh pada bulan puasa rupanya.
Patutlah entry mencurah-curah dengan jayanya.
Bila baca balik, alamak skemanya aku? Hahaha... ;) *sorok muka dalam baju!*
Lepas tu bulan seterusnya merundum dengan jayanya.
Tapi insyaAllah, tahun 2014 kali ni, aku akan cuba perbaiki dan banyakkan entry.
Dengan adanya supporter macam korang yang sporting ni, aku tambah semangat nak update entry banyak-banyak.


Terima kasih pada korang semua yang rajin komen, yang rajin tinggalkan jejak dan rajin bagi kata semangat pada aku.
Hihi... i lap u guys! Muah!
Ok bye!

8 comments

August 3, 2014 at 12:27 PM

wah, banyaknya :O rasanya saya tak pernah lagi capai ke tahap tu. hehehe...

August 3, 2014 at 12:28 PM

bila busy, idea mencurah-curah nak cerita dekat blog. duduk je depan laptop, nak tulis tajuk pun x ingat -.-

August 3, 2014 at 10:26 PM

hari hari update ni yang best.. boleh cari idea nak menaip gak. banyak ilham oo kat blog ni.. muehehe

August 3, 2014 at 11:48 PM

tengah rajin. mcm ni le kaedah nye.. :-)

August 3, 2014 at 11:49 PM

:) nak update blog senang je, awak amik satu gambar, awak olah je cerita menerusi gambar tu, senang je.

August 3, 2014 at 11:50 PM

terima kasih white lily... x-)

August 4, 2014 at 4:02 PM

homakaiii... Hebat lah KM ni.. Patut la banyak cpuv.. x-)

August 7, 2014 at 6:51 PM

wah bravo

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia