#5 Ranking Alexa karyamahirah.blogspot.com



Hari ni terajin pulak nak buat perbandingan ranking alexa ni.
Alhamdulillah... ranking makin melonjak naik.
Pada 24/7/2014 ranking KM di tempat ke 11,730k
Tapi pada 3/8/2014 ranking KM telah merundum sikit ditempat ke 12,236k
Erm... ni mesti korang balik raya tak jenguk-jenguk KM ni haha.

Tak apalah, bila sempat nanti sudi2kanlah singgah ke teratak hamba ni ya.
Aku amat berterima kasih pada korang yang selalu jeguk blog KM yang tak seberapa ni.
InsyaAllah, KM akan perbaiki lagi entry supaya korang tak jemu membaca dan singgah blog KM sentiasa.
Ok bye!

17 comments

August 3, 2014 at 6:43 PM

Dtg menjenguk KM :)

August 3, 2014 at 9:45 PM

Singgah blog ni sebab nak naikkan rating blog KM semula.. :-d

August 3, 2014 at 9:49 PM

gudluck akak! kite xtaulah kalau blog kite ni, ranking bpe lah ni... :D

August 3, 2014 at 10:25 PM

menjenguk selalu... hihi. goodluck untuk kecilkan alexa rank lagii.. kak ^__^

August 3, 2014 at 11:55 PM

:) terima kasih...

August 3, 2014 at 11:55 PM

Wanie selalu singgah kan?hihi.. datang jenguk malam hari.. :)

August 3, 2014 at 11:56 PM

:)) toce... toce... nanti akak singgah balik ya...

August 3, 2014 at 11:57 PM

:) rasanya aisya punya blog rating tinggi jugak hihi

August 3, 2014 at 11:57 PM

:)) toce... toce...

August 4, 2014 at 12:09 AM

ya... wani selalu dtg... akak perasan.. :)

August 4, 2014 at 5:18 PM

insya-ALLAH, nanti naik baliklah tu. good luck akak!! saya pun merudum jatuh T_T

August 4, 2014 at 6:11 PM

itulah... kena sabarkan hihi.. :)

August 7, 2014 at 2:45 PM

Sekarang dah melonjak naik kan?
Congrats kak:)

August 7, 2014 at 3:20 PM

terima kasih.. :)

August 7, 2014 at 6:54 PM

xoe..pekan pelan kayuh

August 7, 2014 at 8:43 PM

thanks mimi

August 11, 2014 at 4:24 PM

sekarang dah naik balik kot... cuba cek..heheh:)

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia