Ruang Iklan Untuk Disewa

Jenuh Buat Autopublish Untuk Seminggu Raya

Entry ni pon Autopublish tau.

Nak menangis aku buat entry untuk autopublish seminggu hari raya.
Akak buntu ni noqs.
Apa akak nak merepek dalam entry ni? Haha..
Aku tak rasa aku sempat nak publish entry setiap hari berikutan sangat sibuk menguruskan tetamu, cewah!
Bunyi tu macam ramai je tetamu ko nak datang mahirah.
Padahal aku yang suka menyemak beraya kat rumah orang.
Selama ni buat autopost satu hari 3 entry.
Ni aku nak buat 21 entry untuk seminggu hahahahahahahaha! (gelak juta2)
Mampukah aku?
Apa story yang aku nak cerita ngan korang ek?
Banyak sebenarnya yang aku snap gambar dan ada cerita disebalik gambar tu.
Cumanya tak sempat langsung nak sumbat dalam blog, buat entry.
Semalam ingat nak startlah mengarang dua tiga entry.
Sekali data line macam siput sedut semputnya walaupun data aku unlimited.
Mana aku tak hangin, bayang G je nampak.
Tak nampak pon bayang 3G atau H.
Akak bayar okeh, bukan tak bayar tau.
Kalau tak, dah siap dua tiga entry autopost tau semalam, huhu.
Esok dah sibuk nak kemas rumah, nak prepare baju balik kampung.
Kalau guna telepon aku yang canggih sangat ni memang tarik nafas panjang aku nak menaip.
Oklah itu je nak cerita, akak nak sambung kerja ni.
Bye!

P/S :  Njaluk ngapuro nek eneng duwe salah silap yo

6 comments

July 25, 2014 at 12:51 PM

hahaha,, banyak nak buat tu. saya pun nak buat jugalah. takut x sempat ngadap laptop.

July 25, 2014 at 1:45 PM

rajinnya kak KM...saya kalau takde masa nak mengadap blog biarkan je..biar rindu-rinduan (ada ke orang nak rindu saya)..huhu

July 25, 2014 at 5:54 PM

21 entry? pehh gilaaa.. law sy memang xlaa.. rajin pulak kan.. hahahahah

July 25, 2014 at 6:17 PM

buat jangan tak buat haha..

July 25, 2014 at 6:18 PM

haha.. ni pun kalau sempatlah 21 entry... klu tak terkubor jgk sal..

July 25, 2014 at 6:18 PM

tengok klu sempat hahaha...

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia