Apabila Kipas Bilik Rosak




HAHAHA!
Aku dah gelak dulu sebelum korang gelakkan aku.
Nilah padahnya kalau kipas bilik rosak.
Air Cond memanglah ada tapi kalau dah sepanjang hari memasangnya, mau melambung bil letrik teman haha.
Nak tak nak sebab dah panas sangat, aku gantung je kipas FREE ni kat tingkap bilik.
Hadapkan pada muka aku. Waaaa nyamannya rasa kesejukan kipas ni.
Cumanya dia tak boleh bertahan lama sebab kipas ni guna batery.
Kalau dah guna batery, faham-fahamlah penggunaannya macam mana haha.
Kopak duit teman kalau asyik beli batery je untuk kipas kecik ni.
Kalau USB tu okay jugaklah, cucuk kat laptop je senang haha.
Okaylah, itu je nak cerita bye!

4 comments

July 12, 2014 at 5:50 PM

hahaha. selagi boleh ye kak. haritu pun rumah pakai air cond, memang melambung letrik naik. ish2.

July 12, 2014 at 6:16 PM

ye.. asal boleh je amy kiki... ni pun bil letrik akak dah jadi RM120... nak terjojol bijik mata. Sebelum ni cuma RM68 je. Ni gara2 tarif letrik naik ler hari tu... sekali ganda ko mendapat haaaa... nak nangis rasa..

July 12, 2014 at 9:29 PM

Haha..kipas tangan berbateri pun jadilah kan..
:D

July 12, 2014 at 9:35 PM

ye shikin haha... janji sejuk sudah... =)

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia