Menu Berbuka Untuk Puasa Hari Pertama

Dah tentu aku tak beli kat bazar yang mungkih harganya akan cecah naik melambung2 dan tak masuk dek akal. So, apa menu berbuka korang? Kami just sediakan kuah singgang ikan tenggiri, sayur campur dan ikan jaket bakar. Hehe... Tunggu jelah aku update lepas berbuka nanti ya. Haha, biasalah excited hari pertama berpuasa... Lepas2 ni tak taulah macam mana...


---------------------------KEJADIAN SELEPAS BERBUKA----------------------------

Huuuwwwaaaaa.. tak sempat nak snap, dah kena terkam dgn ikan pirana.

4 comments

June 29, 2014 at 10:55 PM

selamat berpuasa..
TQ sbb sudi join segmen bloglist irrayyan.com. Link _Bila Aku Berkarya_ sudah ada di bloglist saya.
hehe dah masuk awal2 sebelum julai lagi :P

June 30, 2014 at 11:02 AM

hihihihi..... sadis ja.... xpa posa sebulan....

June 30, 2014 at 11:34 AM

sama2... thanks jugak ya..

June 30, 2014 at 11:35 AM

itu ler... haha mula2 jer mcm ni, dua tiga minggu nanti dah stabil haha..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia