Ruang Iklan Untuk Disewa

Invitation From IBM Technology for IBM Conference 2014

Hari ni dapat invitation dari IBM untuk hadir ke conference 2014. Sebenarnya ini adalah pertama kali saya join conference ni sebab kena replace tempat bos yang tak dapat hadir. Mujurlah pergi dengan dua orang lagi member office. Kalau tidak, mau aku ternganga sorang-sorang. So, kali ni aku nak share beberapa gambar event IBM yang patut aku share. Huhu... haruslah adakan? Hehe..

Ni masa pembukaan. Teruja mak tengok.

 
Ramai orang dari perbagai organisasi datang untuk conference ni.

Masa ni time lunch.
Ini cadangan aku ya untuk berselfie.
Kebetulan tengok cermin ni sangat besar dan cantik, terus snap gambar sendiri.
Member tu layan je kerenah aku haha. 
Kenyang wei, makan provided.
Lepas tu pergi cari info lagi kat luar untuk dapatkan souvenir.
Sampai lenguh tangan aku membawa semua hadiah.
Sambil dapat info, sambil collect hadiah hehe.
Okaylah tukan?


Hehe... menggedik lagi haha. layan jelah kak oi...
Masa ni dah nak balik dah, letih wei sebab kat luar ni tak ada kerusi.
Tapi tak apalah, dah nak balik pun time ni.


 
IBM Technology Expo 2014
Banyak benda aku nak kena fahamkan balik haha.
Cuma antara yang aku suka dan bagi aku sangat berguna untuk kita adalah produk VmWare.
Yang aku faham VMware ni boleh trace semula data dalam laptop kita yang hilang dicuri.
Maknanya ia bertindak macam pengesan untuk mengexcess semua data kita dalam laptop yang hilang tu.

Kami visit IBM Solution Showcase dan all the sponsor booth untuk dapatkan gift bagi Hunt & Win ni.
Aku suka part ni walaupun ada sedikit rasa leceh nak mendapatkan sticker yang mana kena tanya soalan, kena jawab borang survey tapi rasa enjoy tu ada ngeee.
Tujuannya to make sure jemputan2 tak terlepas info dari all the sponsor IBM dan dari IBM sendiri.
Aku berjaya mendapatkan semua sekali sticker dekat semua sponsor booth tu dan berjaya membawa pulang semua gift hehe.

Inilah hasilnya. 
Dapat t-shirt, tuala, kipas mini, cawan, payung, buku note dan satu lagi tak tau apa benda.
Okay, setakat ni je nak share.
Sekian, bye!

6 comments

June 25, 2014 at 8:57 AM

waaa banyak nya ole2 yang dapat..tu yang best kalau pergi expo :D

June 25, 2014 at 9:22 AM

ya haha... memang best...

June 25, 2014 at 6:47 PM

awak keje ibm mana?

June 25, 2014 at 8:48 PM

sy tak kerja kat IBM tp sy dpt invitation utk pergi event dia semalam...

June 25, 2014 at 10:07 PM

untungnyaaa, kak! kipas mini tu yang best.. panas panas gini lak kan.

June 26, 2014 at 12:36 AM

haha tu la pasal... berguna time kecemasan mcm blackout nak tidokan anak tu..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia