Hai Zulaikha...Zulaikha...

Dari jauh aku tengok anak aku tgh bercangkung buat kek dia. Berusaha dengan gaya mimik mukanya duk teran. Seminit kemudian dia datang kat aku...

Zulaikha : mama, mama tak nak ayang ke? (mama tak nak sembahyang ke?)
Aku : nak solatlah ni...
Zulaikha : ayang epat mama, anti acuh iyak ika pas ayang... (sembahyang cepat mama nanti basuh berak ika lepas sembayang)
Aku : speechless dan terus ketawa ketawa ketawa



Adoi anak aku ni rutin biasa dia suka berak waktu magribkan. So setiap kali aku nak solat magrib, aku akan pesan "Sape suh berak magrib? mama basuh berak ika lepas solat!" 
Dia dah faham jawapan aku, so baik punya arahan dia bagi kat aku naa...


Inilah budak bijak lagi petah mulutnya tu. 
Tak sempat daku amik gambo time dia buat kek tu.

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia