KM Kembali Dengan Koleksi Perbualan Zulaikha #2

Assalamualaikum,

Kali ni KM nak share

Tajuk : Cacing

Perbualan hari ni. Mama ternampak kakak baring menunggeng. Mama pun ckp kat kakak.
Mama : Mak tok cakap kalau budak baring menunggeng ni banyak cacing.
Zulaikha : (terus turunkan punggung) eh tak nak tak nak. Kita mana ada cacing.
Mama : Haaa dah tu suka sangat menunggeng?
Zulaikha : (sengih2 sambil cakap) mama2 kalau pantis kita tersekat kat punggung nanti cacing tak boleh keluar kikiki.
Mama : @#£&%#* hahaha
Jawapan yang ku tak duga. Kalau dasar anak ayah tu mmg terror la loya buruk dia.

Tajuk : Kulit Gelap
Terdengar perbualan mak tok ngan cucunya.
Mak tok : Cer zulaikha tgk mak cu, lagi putih dari zulaikha. Kenapa zulaikha hitam?
Mak cu : (nasi tambah jd batu api) eee mak cu lagi putih dari zulaikha. Zulaikha hitam.
Zulaikha : Ala... Tok abah pon hitam jugak. Lagi hitam dari kita.
Tersedak aku minum air dengar ayat spontan dia. Mentang2 tok abah dia version mamak utara punya. Dia compare baek punya kulit tok abah ngan kulit dia naaa...
Aku : (dlm hati makanlah qu puteh, barulah puteh) eh tetiba plak... Hahaha

Sekian... gitulah kisah zulaikha... daaaa

6 comments

March 12, 2015 at 9:36 AM

Zulikha berapa tahun akak? Haha comel lah ayat dia, pandainya dia cakap!

March 12, 2015 at 11:17 AM

@Ardilla Noorezan dialog ni hujung tahun lepas. umur dia 4 tahun. tahun ni bulan tiga genap 5 tahun.

March 12, 2015 at 9:49 PM

hi sis ;D
JEMPUT JOIN
http://mellyareenza.blogspot.com/2015/02/february-giveaway-by-mellya-and-friends.html

Harap sudi !

March 12, 2015 at 11:18 PM

Sebaya Alia la ni..

March 13, 2015 at 6:42 PM

Hehe... Mcm2 celotehnya ya..

March 14, 2015 at 8:32 AM

ahahaha...zulaikha.zulaikha.pandai je dia menjawab ye..lawak pulak tu

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia