Wordless Monday -> Eh? Monday Ke Hari Ni?


Assalamualaikum korang!

Dah baca atas ni?
Terus terang cakap, KM setuju sangat dengan quote ni.
Tak payah pening nak fikir sama ada orang suka atau tak suka sebab tu lumrah dunia.
Kalau kita duk asyik fikir, lama-lama kita yang KO.
Kita buat baik macam mana pun mesti ada jugak yang tak suka ke kita.
So abaikan perasaan mereka.

Cuma kita kena hati-hati dengan insan bernama kawan.
Ada segelintir di depan kita nampak baik tapi di belakang tikam kita senyap-senyap.
Mungkin ada yang berkawan untuk mengorek rahsia dan gunakan untuk menjatuhkan kita.
Jadi kena berwaspada.


13 comments

September 1, 2014 at 10:42 AM

betul. orang macam ni yang bahaya. tapi tu lah, kita pun x tahu siapa yang betul2 sokong kita and siapa yang makan kita dalam diam. hmm..

September 1, 2014 at 12:04 PM

Betul..perlu sentiasa berhati2 kerana kekadah kwn yg baik boleh bertukar menjadi musuh yg ketat hhuuuuhu

September 1, 2014 at 12:40 PM

Hmm betul. Setuju sangat!
Salam dan hai :) Singgah blog penaja ^^ Done follow
http://mellyareenza.blogspot.com/2014/09/september-giveaway-party-hosted-by-iola.html

September 1, 2014 at 12:40 PM

Hmm betul. Setuju sangat!
Salam dan hai :) Singgah blog penaja ^^ Done follow
http://mellyareenza.blogspot.com/2014/09/september-giveaway-party-hosted-by-iola.html

September 1, 2014 at 12:50 PM

Susah nak bezakan..kalau kita nampak orang ni hati hitam, orang ni hati putih, senang sikit,kan??

http://acikwatie.blogspot.com/

September 1, 2014 at 2:19 PM

betul sangat2..

September 1, 2014 at 3:37 PM

Totally agree..kata pepatah, buat baik berpada-pada...

September 1, 2014 at 10:40 PM

watlek watpeace..asalkan kita buat benda yang betul. uikss... tak kuasa nak fikirkan pandangan orang. mau k.o dibuatnya.. hehehe

September 2, 2014 at 5:28 PM

betul tuh setuju

September 2, 2014 at 6:08 PM

Setuju!! Susah nk tahu musuh dlm selimut ni..papepun kna slalu berhati2., xbleh nk percaya org 100%..

September 3, 2014 at 12:05 PM

tikam belakang ni memang bahaya. kena jaga-jaga.

September 3, 2014 at 12:15 PM

salam. betul tu KM..abaikan je

September 3, 2014 at 1:32 PM

Dah pernah terkena.
Harap tak terkena lagi.
Malas nak layan orang x betoi :p

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia