Sempat Lagi Mama Berselfie Dengan Zulaikha Ya?


Haha... korang tengok mak dengan anak ni.
Mak pakai spek mata hitam, dia pon nak pakai spek mata hitam.
Always pink okeh anak dara mak nih!

Masa ni kita orang tengah tunggu pak wan isi minyak kot kalau tak silap.
Sempat lagi ko bergaya dua beranak ni.
Lantak lah kan orang nak pandang.
Kat luar tu bukan nampak pun kita orang dua beranak ni berselfie dalam kereta haha.

Tengah syok-syok selfie, tetiba pak wan masuk dalam kereta.
Muka dia jeles je ko, tengok mak ngan anak mesra berselfie hehe.
Dia pon menyampuk cakap.

Amboi? Selfie tak ajak bapaknye ke?

Krik! Krik! Krik!
Wooo teringin jugak pak wan ni berselfie rupanya?
Ingatkan tak ada perasaan tadi, haha!
Tadi masa aku keluarkan camera ajak selfie sama, dia jual mahalkan?
Ehm... lambat sangat!
Dah sadaqallah dah pak wan.

Oklah bye!

20 comments

August 12, 2014 at 3:56 PM

comel jer tengok anak-beranak dok selfie.. btw lawa spec anak dara.=D

August 12, 2014 at 4:26 PM

hahahaah comel je alahaii :d

August 12, 2014 at 4:48 PM

bapaknye malu tu.. cer try selfie lagi.. hihi... comell zulaikha.. :)

August 12, 2014 at 7:13 PM

hihi.. dua2 lawa and comel ^^,

apalah pak wan, kalau x satu family berselfie. memang terbaiklah! :-)

August 12, 2014 at 8:02 PM

spec mata 6 hinggit je haha :)

August 12, 2014 at 8:02 PM

:)

August 12, 2014 at 8:03 PM

biasalah... kena paksa baru nak masuk sekali haha :-)

August 12, 2014 at 8:04 PM

itu ler pasal... :-)

August 12, 2014 at 9:36 PM

anak comel mak cantik..hehe..

August 12, 2014 at 9:50 PM

alamak.. malunya (m)

August 12, 2014 at 10:28 PM

So sweet lah 2 beranak ni sempat lagi berselfie tu. klau akak at stesen minyak pastu sambil tunngu minyak penuh akak selfie dulu agak2 apa org nk ckp eh klau dlm keta ok lg :-)

August 12, 2014 at 11:06 PM

hehe... papa nyer dengki la tu ek tak dapat nak selfie sama... :D haa tu la sapa suruh jual mahal kan... hik3x...

August 12, 2014 at 11:18 PM

haha... KM takut org ragut hp je kak kalau selfie kat luar sambil isi minyak... :-) org pandang pelik tak apa lagi... hihi

August 12, 2014 at 11:22 PM

itu ler cik idah haha :-)

August 13, 2014 at 4:02 AM

Hehee.. seronok berselfie ni. Lain kali ajaklah papanya sekali.. :D :D

August 13, 2014 at 9:21 AM

comel! hikssss

August 13, 2014 at 11:34 AM

Amboi2, bukan men bosau cermin mata KM..hehehe.. :) Cute giteww :)

August 14, 2014 at 2:30 PM

Mesra je u olzzz.
Semoga happy sokmo.

August 16, 2014 at 1:54 PM

amboi kemain selfie ye

August 22, 2014 at 12:02 AM

Untung ada ank ppuan yng spoting cmni.. :)

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia