Ruang Iklan Untuk Disewa

Ketika Aku di Kampung Mereka Gembira Dengan Jamuan Raya

Assalamualaikum korang!

Jeles tau tengok gambar dia orang ni.
Ketika aku berada di kampung, mereka sedang berjimba dengan jamuan raya di office.
Aku termenung tengok gambar yang di wassup oleh dia orang ni.
Saje je kan nak bagi aku jeles.
Dah le masa wassup tu masih frust lagi dengan astro yang gagal di pasang kat kampung.


Boleh pulak dia orang cerita pasal menu masa jamuan tu semua sedap-sedap.
Terutama sate kajang yang di order oleh GM, 500 cucuk.
Buat aku terliuq je wei duk baca wassup dia orang tu, huhu.
Yang aku, siap buat pesanan penaja lagi, mintak simpankan apa yang patut.
*Ni aku main-main je tau, bukan serius pun.*

Sekali datang pagi-pagi ni, dia orang cakap.

"Mahirah! Kek brownies ko ada kat pantry dalam peti ais!" 

Aku? Kekonon terpinga-pingalah kan.
Padahal hati dah berbunga riang dengar dia orang simpan kek untuk aku.

"Waaaa... terharunya, tak sangka korang ingat kat aku, terima kasih!!!"

Member yang dengar ni rasa nak muntah bila aku cakap terharu hahaha.
To member2 office yang mengingati waktu ketiadaan aku, terima kasih banyak-banyak ya.




Hehehe... dapat juga aku merasa kek tu.
Siap tulis nama aku kat bekas tu.
Cuma tak tulis alif, lam, lam, ha je.
hahaha

Oklah, tu je nak cerita.
Bye.

12 comments

August 26, 2014 at 12:21 PM

ok lah tu,.. ada simpankan..

p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #7. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/08/senarai-url-blog-7.html

August 26, 2014 at 12:26 PM

haha..epik zaman sekolah dulu kalau tulis alif lam lam ha tu takde sape berani curi..hehe

August 26, 2014 at 3:24 PM

sedapnya kek.. nak sikit boleh kak?hehhe :)

August 26, 2014 at 3:30 PM

ya betul sal... kat office akak ni ada yang tangan panjang... klu tak tulis nama ada org ambik kt peti ais tu.. huhu

August 26, 2014 at 3:30 PM

sila2 hehehe.. :)

August 26, 2014 at 5:39 PM

Dah rezeki kan...ada tak ada kalau dah tertulis rezeki kita dapat juga merasa, untung ada kawan yg baik2 belaka.

August 26, 2014 at 7:43 PM

haha . nasib baik dorang simpan . nampak disitu kesayangan semua. hehe

August 26, 2014 at 9:58 PM

haha. Bagus jugak kawan2 akak ni. nasib baik ingat. hehe

August 27, 2014 at 4:23 PM

Waaa.. Bgusnya kawan2 akk.. Siap simpankan lg.. Xla keciwe sngt kn.. :)

August 27, 2014 at 6:13 PM

Best ke tu.
Lebih2 lagi kek coklat.

September 1, 2014 at 5:38 AM

Haha. Nasib ingat. Kalau tak menangis kak km. :p

September 2, 2014 at 1:47 PM

sje je diorg tuh nk bg jeles

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia