Ruang Iklan Untuk Disewa

Item To LetGo : Monopod Black Color

Assalamualaikum korang!

Haaaa... hari ni aku nak main jual beli dengan korang.
Okeh, begini ceritanya.
Kan aku ada cerita yang aku ada beli monopod minggu lepas kan?
Aku beli warna hitam satu dan warna biru satu.


Yang warna hitam tu aku punya dan warna biru tu nak bagi adik aku.
Nak dijadikan cerita, kononnya aku nak buat surpriselah kat dia.
Sekali bila aku tunjuk kotak monopod tu, muka dia langsung tak ada perasaan teruja.
Hadiah tuuuu... boleh dia cakap tak mo?
Alasan dia cakap, dia bukan selalu selfie macam aku.
Huhu... sampai hati dia tolak pemberian kakak dia ni tau.
Kecik hati.

Nah, sekarang aku nak buat apa guna sampai dua batang monopod ni?
Nak guna dua2 ni? Memang tak lah, haha. 
Jadi, aku kenalah letgo salah satunya.
Memandangkan aku dah terbekenan ke warna biru, jadi aku putuskan untuk men'letgo monopod warna hitam.

Dengan ini aku buka jualan untuk barangan preloved 
*boleh ke consider preloved ni? haha!*

Item : Monopod (Hitam) with phone clip.
Condition : Sangat baik sebab baru beli minggu lepas. Baru guna dua kali tau.
Harga Let Go RM18 include pos laju.
*Please no fussy buyer.*

Kepada sesiapa yang berminat dengan monopod hitam aku ni, sila email laju-laju ke mahirah_mustapha@yahoo.com ya
Siapa cepat dia dapat!





Apa tunggu lagi?
Kalau dah berkenan tu grablah sekarang!
~Daaaa~

18 comments

August 20, 2014 at 12:31 PM

wahh! tym bnde nie femes dlu, kte beli dgn hrga 45 iggt..sekarang murah gle hrge dy ea... whuarghhhh

August 20, 2014 at 12:43 PM

tak der smartphone nak selfie..:)

August 20, 2014 at 12:46 PM

Tak de smart phone, guna camera biasa pun boleh :)

August 20, 2014 at 1:09 PM

kuat selfie yew..hehehe

August 20, 2014 at 1:33 PM

salam. ehehehh semakin ramai yang guna ni..

August 20, 2014 at 1:36 PM

AA Dtg berbalas kunjungan...sambil2 bw

August 20, 2014 at 1:59 PM

kan? dulu mahal sbb org tak kenal lagi... :)

August 20, 2014 at 1:59 PM

wefie selalu... mls nak mintak tlg org snap gambar... :)

August 20, 2014 at 1:59 PM

betul... :)

August 20, 2014 at 2:00 PM

terima kasih :)

August 20, 2014 at 2:36 PM

Semoga dpt terjual ye KM... :)

August 20, 2014 at 3:10 PM

emm dah murah kan, sy beli bkn main mahal lg masa tu...sepruh harga dah... ; cepat2 la tangkap kpd sesapa yg belum ada lg tuuu..

August 20, 2014 at 3:45 PM

rasa mcm nak..tapi Za bukan selfie selalu.. hehe..

August 20, 2014 at 3:59 PM

Za, akak pun bukannya selfie selalu. Akak selfie bila bercuti 3 beranak dan malas nak panggil org suruh snap gambar haha... setakat selfie biasa2 tu mmg tak de la... jd monopod ni memang berguna utk family akak. kalau suruh org snap gambar, memang gagal la. asyik goyang dan kabur.. huhu

August 21, 2014 at 1:28 PM

Ohh murah dah ye?
Tapi saya tak reti nak bermonopod ni.

August 21, 2014 at 10:56 PM

Murahnyaaaa.. Tp sy pn xpndai nk guna.. Hehe

August 21, 2014 at 11:40 PM

kan? dulu punyalah mahal... :)

September 1, 2014 at 10:41 PM

daa murah...

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia