Pesta Buku Antarabangsa KL 2014

Wow! Pesta buku antarabangsa KL lagi wei! 
Siapa yang rajin, pergilah singgah sana. 
Kalaulah saya dekat, dah lama saya pergi. 
Syoknya!!


Kalau mintak tolong member yg duk KL pergi, okay jugak kan? 
Haha... I love bukkkkkkuuuu! 
Rasa nak pengsan tengok buku2 ni.
Kenapalah jauh sangat dia buat?
Kalau buat kat puterajaya, ku gagah jugak pergi cari buku.


Siapa yang pergi tu, semoga korang terhibur.
Habis duit sebab ilmu tak apa.
Jangan habiskan duit pada benda yang tak berfaedah.
Okay! Enjoy!

2 comments

April 26, 2014 at 1:52 PM

Mesti best kan. Saya belum pergi pergi pesta buku g.

April 26, 2014 at 6:39 PM

Pergilah.. kalau gila buku memang rambang mata nak pilih... hehe..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia