Mouse Baru Untuk Acer

Assalamualaikum,

Hari minggu yang menyeronokkan. Kenapa sy ckp seronok? Sbb sy tershopping kat alam sentral. Nasib baik le dpt kawal nafsu beli. Klu tak, habis ku borong baju budak dgn byk. Dlm pada kawal tu terbeli gak beberapa helai. Cantik wooo... baju baby brand anakku pun murah2 der...

Mouse ni biasa tapi sebab color dia cun, purple metalic, tu yg sy rembat jugak.
Harga RM10 jer, murahkan? hehe

Tengah jalan2 kat aras 3 tempat gadget, sy terpandang mouse purple ni. Kebetulan mmg mouse lama dah rosak tu yang beli jugak. Memandangkan corak dia cantik, sy terus rembat satu. Tujuan datang alam sentral sebenarnya nak survery Lenovo je tapi biasalah, niat datangnya lain, yang dibelinya lain. Haha... apa lagi, duit macam ayor ler jadi.


2 comments

January 29, 2014 at 12:36 PM

Wah, murahnya. Mouse saya RM10 jugak tapi buruk. Huhu.

January 29, 2014 at 2:48 PM

Tgh lelong. Klu lelong cantik, xpe rembat. Klu lelong, xcntik fikir dua kali nk rembat heeee

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia