Kesian Zulaikha Demam

Assalamualaikum,

Malam tadi, dia okay je. Tak demam pun. Hari ni hantar taska terus demam. Masa suami ambil tadi dia mengadu kawan dia simbah bedak masuk mata ngan hidung. Agaknya dia alah dn terkejut agaknya, terus demam. Penjaga dia tak perasan pun dia demam. Dah petang baru cakap. At least bgtaulah, boleh daku ambil anak bawak balik gi klinik kan. Standby ubat awal2. Masalah klu taska jenis suka berat mulut nak cakap ni. Ni kali ke berapa kena, balik taska demam, penjaga diamkan.

Apa nak buat. Sekarang ni pun musim demam. Sudah le dak kecik ni payah makan ubat. Terpaksalah cari ubat hemopathy untuk dia. Bagus untuk dia juga sbb ubat ni tak ada drug. So bila2 masa boleh sumbat. Now, harapkan hemopathy je. Kesian tengok melepek je.

Gambar ni dia suh tutup mata ngan kain basah sebab mata pedih katanya. Itu maknanya panas dalam. Erm.. hopefully dia cepat recover. Kesian tengok budak2 demam ni. Kita yg dewasa ni pun tak sampai hati.



2 comments

August 27, 2013 at 12:27 AM

Banyakkan minum air suam.

August 27, 2013 at 7:27 AM

nasib baik dia nak minum... huhu...

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia