Sedap Rupanya Buah Ni...

Assalamualaikum,

Siapa boleh teka ini buah apa? Sy berbuka tadi makan buah ni. Ingatkan macam mana la rasanya. Ayah sy beriya offer suh makan buah ni. Try yang kuning dan merah ni, memang sedap rupanya buah ni. Harga ikut timbang kati. Sekali try, nak lagi. Kelat-kelat manis gitu rasanya. Tapi tak makan banyak sebab perut dah kenyang air. Hehehe...



Siapa tau ini buah apa, tinggalkan jejak kat komen ya. (^^,)

10 comments

July 18, 2013 at 9:15 PM

Buah Kurma erk! =D

July 18, 2013 at 9:35 PM

cik akak tak tahu buat apa...hihi...
kurma kot :)

July 18, 2013 at 9:35 PM

pandai elma, dah pernah makan la tu.. hehe

July 18, 2013 at 9:42 PM

buah tamar atau kata lain buah kurma hehehe

July 18, 2013 at 10:13 PM

ye betul cik kak, ni buah kurma baru nak jadi hehe..

July 18, 2013 at 10:15 PM

betul! pernah mkn tak? rasa dia sedapkan?

July 19, 2013 at 12:05 AM

buah kurma sbb tdi mak su sy baru beli kan

July 19, 2013 at 7:29 AM

hehehe... sedapkan?

July 19, 2013 at 11:25 AM

kurma ea? wrna merah mcm ni x penah makan pon. kurma ni buat cucur pon sedap. :)

July 19, 2013 at 6:51 PM

rasa dia lebih kurang je... sedap... cuma kelat sikit ler..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia