Drama Teduhan Kasih di TV3

Assalamualaikum,

Ku telah jatuh cinta dengan drama Teduhan Kasih kat TV3. Machonya Adi Putra dalam drama ni. Sampai sy sanggup beli novelnya dan terus baca part tengah2 yg mak dia kena potong kaki tu. Kalau ikut cerita dalam buku ni drama teduhan kasih tu macam dah nak habis. Cuma 80% je sama. 20% dia ubah sikit tapi jalan cerita masih sama. So, siapa peminat novel yang belum beli tu silalah beli kalau tak sabar nak tau cerita endingnya... (^^,)







SELAMAT MENONTON YA

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia