CPUV Dan CPC Yang Tengah Berlangsung

Beberapa hari ni aku ada perasan beberapa CPUV dengan CPC berlangsung kat blog aku. Yang sebenarnya aku pun belum mahir lagi bab CPUV dengan CPC ni. Dari sehari ke se hari aku nak baca, blogger yang share tentang ni tapi memang tak sempat nak fahamkan.




Apa yang aku boleh cakap kat sini, dengan adanya beberapa CPUV dan CPC ni, tiba-tiba earning aku naik mendadak. Bukanlah mendadak banyak sangat tapi bolehlah bernafas dari macam dulu tu. Hidup segan mati tak mau. Earning duk takok yang sama je. Haha





So, kalau korang nampak iklan2 ni jangan lupa klik2 ya. Lepas tu tinggalkan jejak nanti aku balas klik2 korang pulak. Hehe, buat sistem barterla.

Okay Bye!


Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia